خرید ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB 


قیمت : 32500000 تومان


برند : Smeg


خرید پستی ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB 


قیمت ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB


 


نقد و بررسی تخصصی

«اسمگ» برند مطرح ایتالیایی است که با طراحی بسیار خلاقانه توانسته است نام خود را در سرتاسر جهان مطرح کند. این شرکت محصولات مختلف خود مثل یخچال، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و هود را در چند سبک خاص طراحی کرده و محصولات هر سری در هارمونی کامل با هم قرار دارند.

سبک رترو

سبک رترو (Retro) از برند اسمگ با الهام‌گرفتن از لوازم‌خانگی دهه‌ی 50 میلادی طراحی شده‌اند. توجه به طراحی‌های قدیمی کاملاً در ظاهر محصولات سری رترو مشهود است و باتوجه به دکوراسیون منزل، می‌توانند نقش بسیار مفیدی در زیبایی آن ایفا کنند. در ساخت محصولات این سری، استفاده از زوایای خمیده‌ی به‌وضوح مشهود بوده و تفاوت اصلی آن‌ها با سایر سری‌های اسمگ است. موضوع دیگری که محصولات سری رترو را متفاوت کرده، رنگ‌بندی جذاب تمام مدل‌ها است. هرکدام از این محصولات رنگ‌های براق و درخشانی دارند که متناسب با دکوراسیون منازل قابل‌انتخاب هستند.

تمامی رنگ‌ها زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند و برای ترکیب‌های مختلف دکوراسیون در نظر گرفته شده‌اند. براق‌بودن رنگ این محصولات با گوشه‌های خمیده‌ی آن‌ها، ترکیب بسیار جذابی را تشکیل داده است و به زیبایی آن افزوده است. نام برند اسمگ نیز با ابعادی بزرگ روی بدنه قرار گرفته است و در هماهنگی با دسته‌ی فلزی دستگاه قرار دارد. ظرف‌شویی کوچک و زیبای اسمگ را می‌توانید با سایر لوازم‌خانگی طرح رترو که با طراحی توکار یا مبله ارائه می‌شوند هماهنگ کنید. اسمگ نه‌تنها برای سلایق مختلف رنگ‌هایی متعدد از این سری تولید کرده است، بلکه با طراحی سایزهای مختلف با طراحی داخلی و ابعاد مختلف، به فکر متراژها و کاربری‎های مختلف نیز بوده است. بدون‌تردید زیبایی این محصول در کنار سایر دستگاه‌های اسمگ دوچندان می‌شود و آشپزخانه‌ای با دکوراسیون خیره‌کننده و جذاب را به‌وجود می‌آورد.

معرفی ماشین ظرف‌شویی اسمگ مدل LVFAB

اسمگ ماشین ظرف‌شویی مدل LVFAB را از سری محصولات سبک رترو تولید کرده است. این ظرف‌شویی کوچک در کنار لباس‌شویی مدل LBB14  اسمگ ترکیبی هارمونیک را به وجود می‌آورند. حذف دکمه‌های تنظیمات از روی بدنه و قرارگیری آن‌ها روی لبه‌ی درِ ظرف‌شویی به ساده‌ترشدن دستگاه و زیبایی بیشتر آن کمک زیادی کرده است. در طراحی بدنه‌ی مدل LVFAB تا حد امکان از خطوط صاف و زاویه‌های تیز استفاده نشده است. همین امر باعث‌شده ظاهر دستگاه از حال و هوای خشک و خشن صنعتی فاصله بگیرد و بیشتر حس گرما و صمیمیت را به آشپزخانه بدهد.

لبه‌های خمیده و استفاده از رنگ‌های شاد و براق این ماشین ظرف‌شویی را از هم‌نسلان خود متمایز کرده است.

حالت‌های شست‌وشو

دستگاه LVFAB از نظر امکانات و تنظیمات، عملکردی مشابه ظرف‌شویی‌های میان‌رده‌ی رایج دارد. دمای شست‌وشو در پنج حالت 45، 50، 55، 70 و 38 درجه‌ی سانتی‌گراد قابل تنظیم است. این ظرف‌شویی از ده برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض بهره‌مند است و با انتخاب و استفاده از برنامه‌ی مناسب می‌توانید علاوه‌بر صرفه‌جویی در وقت و انرژی مصرفی، نتیجه‌ی بهتری هم از دستگاه خود بگیرید. پنج برنامه‌ی عادی و پنج برنامه‌ی سریع در این مدل وجود دارد که شامل برنامه‌ی خیس‌خوردن، شست‌وشوی سریع 27 دقیقه‌ای، برنامه‌ی سریع معمولی، برنامه‌‌ی UltraClean برای شست‌وشوی ظروف بسیار کثیف، کریستال، سریع اقتصادی، اتوماتیک 45-65، اقتصادی، شست‌وشوی ظریف و سریع و شست‌وشوی قوی و سریع می‌شود.

قابلیت شست‌وشوی با تاخیر از دیگر مزایای دستگاه LVFAB است. به‌این‌ترتیب می‌توانید آغاز کار دستگاه را تا 9 ساعت به عقب انداخته و با برنامه‌های خود هماهنگ کنید و دیگر نگران باقی‌ماندن ظروف درون دستگاه نباشید. به‌علاوه با استفاده از قابلیت شست‌وشوی با تاخیر، می‌توانید از کارکرد دستگاه در ساعات اوج مصرف جلوگیری کنید.

شست‌وشوی نصف ظرفیت

قابلیت شست‌وشوی نصف ظرفیت در بیشتر ظرف‌شویی‌های مدرن به چشم می‌خورد. این ویژگی کاربردی زمانی استفاده می‌شود که تعداد ظروف کثیف کمی دارید و تنها نصف گنجایش دستگاه پر می‌شود. در این مواقع می‌توانید با شست‌وشوی مخصوص نصف ظرفیت از مصرف آب و برق و مواد شوینده‌ی اضافه جلوگیری کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. سیستم FlexiZone اسمگ اجازه داده بدون نیاز به چیدن ظروف در یک سبد خاص، بتوانید ظروف را در سبد دلخواه بگذارید و بقیه‌ی کار را به دستگاه خود بسپارید.

با استفاده از قابلیت Half Load یا نصف ظرفیت، می‌توانید بدون نگرانی از هدررفت انرژی و مواد شوینده، تعداد ظروف کمتری را بشویید.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


ماشین ظرف‌شویی «اسمگ» مدل «LVFAB» یک محصول توکار است که با طراحی مینیمال و جذاب خود زیبایی‌بخش آشپزخانه است. طراحی دستگاه به سبک کلاسیک و با رنگ‌های شاد و جذاب انجام شده است. اسمگ با درنظرگرفتن پنل تنظیمات مخفی در لبه‌ی داخلی ظرفشویی، به حفظ زیبایی محصول و سادگی آن کمک کرده است. این ظرف‌شویی با برخورداری از دو سبد بزرگ از گنجایش 13نفره بهره می‌برد. دستگاه LVFAB دارای ده برنامه‌ی پیش‌فرض است . امکان تنظیم دمای کار دستگاه در درجه‌های 38، 45، 50، 65 و 70 درجه وجود دارد. برای حفظ کیفیت عملکرد و ایمنی دستگاه سیستم AquaStop از نشت آب جلوگیری می‌کند. گفتنی است به کمک برنامه‌ی شست‌وشو با تاخیر می‌توانید آغاز کار دستگاه را تا حداکثر نُه ساعت به تعویق بیندازید. به‌علاوه چراغ نشانگر مخصوصی برای اعلام زمان تعویض نمک ظرف‌شویی در این مدل وجود دارد. از دیگر مزایای کارآمد دستگاه، قابلیت شست‌وشوی نصف ظرفیت است. به‌کارگیری استیل ضدزنگ برای ساخت بدنه‌ی این ظرف‌شویی به استحکام دستگاه انجامیده و ظاهر شکیلی به آن داده است.  گفتنی است این دستگاه قابلیت شست‌وشوی ظروف با حداکثر ارتفاع 30 سانتی‌متر را در سبد اصلی و 23.5 سانتی‌متر در سبد بالایی دارد.


 



تصاویر بیشتر


 



ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB
ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB
ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB
ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB
ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB


 


 

خرید ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB ارزان,ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB با قیمت ارزان,خرید Smeg ارزان,Smeg با قیمت ارزان,خرید پستی ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB,خرید اینترنتی ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB,خرید ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB با قیمت 32500000,خرید ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB فقط 32500000,خرید Smeg ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB,خرید Smeg با قیمت 32500000,kharid ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB,gheymat ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB, خرید اینترنتی ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB خرید ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB قیمت : 32500000 تومانبرند : Smegخرید پستی ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB قیمت ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.   نقد و بررسی ت خرید ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB ارزان,ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB با قیمت ارزان,خرید Smeg ارزان,Smeg با قیمت ارزان,خرید پستی ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB,خرید اینترنتی ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB,خرید ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB با قیمت 32500000,خرید ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB فقط 32500000,خرید Smeg ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB,خرید Smeg با قیمت 32500000,kharid ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB,gheymat ماشین ظرفشویی اسمگ مدل LVFAB,